2Grips Onze bedrijfsnaam is afgeleid van het Engelse gezegde “Getting/coming to grips’. Hetgeen vrij kan worden vertaald als “het aanpakken en oplossen van een lastig probleem”. Dat is dan ook meteen wat wij voor u kunnen betekenen: het leveren van oplossingen voor uw uitdagingen op het vlak van IT Service Management (ITSM).

Achtergrond en missie

2Grips levert oplossingen voor al uw (IT) Service Management problemen met als doel om juist de dienstverlening van onze klanten te laten excelleren. Met onze adviesdiensten en tooling zorgen we ervoor dat uw diensten optimaal aansluiten bij de wensen van uw klanten terwijl ze zo efficient mogelijk worden geleverd. Onze missie luidt dan ook alsvolgt:

“2Grips wil haar klanten laten excelleren bij het leveren van hun diensten.”

Visie

Het inzetten van de vaardigheden en de competenties van zowel onze eigen medewerkers, onze partners EN onze klanten zorgt voor optimaal resultaat. Daarnaast dient bij elke optimalisatie van de dienstverlening te worden gekeken naar de processen, tooling EN de betrokken medewerkers. Dit tesamen levert een duurzame ‘service excellence’ op voor onze klanten.

Kernwaarden

Onze kernwaarden scheppen de kaders waarbinnen we onze werkzaamheden uitvoeren. Ze helpen bij het maken van de juiste afwegingen in alles wat we doen, zowel met onze klanten, partners als collega’s. Daarmee geven we ook aan wat voor soort bedrijf we zijn. Onze belangrijkste waardes zijn dan ook:

Transparantie

Geen geheimen. Duidelijkheid en inzicht in alles wat we doen. Onze deuren staan open.

Doelgerichtheid

Wat we doen moet nut hebben, oftewel waarde opleveren. Op wat voor manier dan ook.

Samenwerking

Met collega’s, partners en onze klanten tesamen zetten we de beste resultaten neer.

Positiviteit

Alles is mogelijk totdat het tegendeel is bewezen. En natuurlijk: service management met een glimlach.

Waarom in zee gaan met 2Grips?
‘One-Stop-Shopping’ voor alle Service Management vraagstukken.

Onze consultants zijn in staat om al uw ITSM uitdagingen bij de horens te vatten. En mochten ze daar dan toch nog wat moeite mee hebben? Dan beschikken we over de juiste partners om u toch te kunnen helpen. Zo zijn we in staat om uw mensen en organisatie te verrijken, uw processen te verbeteren en de juiste tools op te leveren om dat allemaal te ondersteunen. Kijk in onze dienstencatalogus om exact te zien wat we allemaal doen.

Holistische implementatie van Service Management tooling.

Een Service Management applicatie – hoe goed ook – is waardeloos als deze niet goed aansluit bij de processen die het moet ondersteunen of niet goed gebruikt wordt door de mensen die er mee om moeten gaan. Daarom implementeren we niet alleen een ITSM tool, maar zorgen we er ook voor dat de hele organisatie er klaar voor is om er optimaal gebruik van te maken.

Pragmatische aanpak in IT Service Management.

Resultaat wordt bereikt door gericht een probleem aan te pakken. Dat doen we op een praktische manier die ook past bij onze klanten. We besteden het liefst zo min mogelijk tijd aan het schrijven van rapporten en investeren juist zoveel mogelijk in het doorvoeren van de gewenste verbeteringen.

ITSM diensten voor service organisaties van 2 tot 2000 medewerkers.

Het maakt ons niet uit hoe groot of juist hoe klein uw organisatie is. Als u uw Service Delivery wilt verbeteren, kunnen we u helpen. Voor elke klant een passende aanpak.

Support & beheer voor uw ITSM toolset voor een vaste prijs.

Uniek in de markt voor Service Management tools! Wij bieden u de mogelijkheid om tegen een vaste prijs per maand het applicatiebeheer van uw ITSM tool van u over te nemen. Kortom: u heeft geen administrators meer nodig en neemt onze diensten af in abonnementsvorm.

Onze kennisgebieden

In onze dagelijkse werkzaamheden maken we gebruik van onze kennis van een groot aantal best practices en standaarden. Ze geven ons richting wanneer we een specifiek probleem moeten oplossen, maar zijn nooit een doel op zich. Zo hebben we kennis van ITIL, Prince2, BiSL, ASL, Cobit, ISO20000, Lean IT, BPM, SFIA en Scrum.

Neem direct contact op