2Grips heeft ervoor gekozen om een drietal (IT) Service Management oplossingen aan te bieden die beiden zeer onderscheidende karakteristieken hebben ten opzichte van elkaar én ten opzichte van de rest van de markt. De overeenkomst tussen beide oplossingen is dat ze alletwee behoren tot de allerbesten van de klas.

Implementatie van ESM / ITSM Oplossingen

Als implementatiepartner van deze onderscheidende producten, biedt 2Grips ook een zeer onderscheidende implementatie-aanpak aan. Hierbij wordt niet de tool centraal gezet, maar wordt gezocht naar de beste combinatie van de organisatie en haar medewerkers, de te hanteren processen en procedures en de ondersteunende service management applicatie. Door er voor te zorgen dat alle drie de componenten goed op elkaar zijn afgestemd, wordt een maximaal resultaat behaald.

Support

2Grips biedt uitgebreide supportdiensten voor deze ESM / ITSM oplossingen. Deze omvat minimaal de eerste lijns ondersteuning voor de afhandeling van incidenten, bugs in de software en eenvoudige functionele vragen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om het volledige applicatiebeheer van u over te nemen.
Meer informatie over onze onderscheidende supportdiensten.

Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

CONTACT