2Grips heeft ervoor gekozen om een tweetal IT Service Management oplossingen aan te bieden die beiden zeer onderscheidende karakteristieken hebben ten opzichte van elkaar én ten opzichte van de rest van de markt. De overeenkomst tussen beide oplossingen is dat ze alletwee behoren tot de allerbesten van de klas.

Implementatie

Als implementatiepartner van beide onderscheidende producten, biedt 2 Grips ook een zeer onderscheidende implementatie-aanpak aan. Hierbij wordt niet slechts de tool centraal gezet, maar wordt gezocht naar de beste combinatie van de organisatie en haar medewerkers, de te hanteren processen en procedures en de ondersteunende service management applicatie. Door er voor te zorgen dat alle drie deze componenten goed op elkaar zijn afgestemd, wordt een maximaal resultaat behaald.

Voor meer informatie over onze onderscheidende implementatie aanpak, kunt u terecht op onze service catalogus.

ITRP (Information Technology Resource Planning)

ITRP is een relatief nieuw product op de markt en is gebaseerd op de decennialange ervaringen die haar makers hebben opgedaan met de implementaties van verschillende andere producten. Met recht kan hier worden gesproken van een visionaire oplossing die haar gebruikers een ultieme ervaring geeft in gebruiksvriendelijkheid en snelheid.

ITRP hanteert een vaste setup voor de ondersteuning van uw IT processen. Deze is werkelijk tot in de puntjes uitgewerkt wat er voor zorgt dat alle organisaties – van MKB tot multi-national – kunnen profiteren van een inrichting van een ITSM tool met een zeer hoge maturiteit, zónder dat hiervoor een heel kostbaar implementatietraject moet worden doorlopen. Binnen de bestaande inrichting biedt ITRP daarnaast ruimschoots voldoende mogelijkheden om voor elke klant de nodige specifieke standaard aanvragen, formulieren en workflows te realiseren en is daarmee voldoende aanpasbaar.

ITRP onderscheid zich verder door een onovertroffen ondersteuning van SIAM (Service Integration and Management). Hiermee geeft ITRP haar gebruikers in één oogopslag inzicht in de prestaties van alle leveranciers in de gehele keten. Tegelijkertijd worden de prestaties gemeten van alle betrokken service providers ten opzichte van Service Level Agreement (SLA), Underpinning Contract (UC) of Operational Level Agreement (OLA).

Verder biedt ITRP:

  • Ondersteuning van de processen Incident Management, Request fulfilment, Service Asset & Configuration Management, Problem Management en Change & Release Management;
  • Een zeer snelle en moderne gebruikers interface;
  • Een self service portaal;
  • functionaliteiten voor het beheren van uw business service catalog en service level agreements;
  • Licenties in abonnementsvorm met een echt ‘pay-per-use’ licentiemodel;
  • Ondersteuning voor tijdsregistratie;
  • Zeer goede integratie mogelijkheden;
  • Ondersteuning voor gebruik op uw mobiele telefoon of tablet;

En nog veel meer…

Support

2Grips biedt uitgebreide supportdiensten voor beide oplossingen. Deze omvat minimaal de eerste lijns ondersteuning voor de afhandeling van incidenten, bugs in de software en eenvoudige functionele vragen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om het volledige applicatiebeheer van u over te nemen.

Voor meer informatie over onze onderscheidende supportdiensten, kunt u terecht bij onze service catalogus

Screenshots ITRP
Ervaar hier ITRP
in een demo-omgeving

DEMO ITRP
Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

CONTACT