Service Management Tooling implementation

Het is vanzelfsprekend dat 2Grips de implementaties kan uitvoeren van de ITSM tools die we zelf leveren: Ivanti Service Management, Remedyforce en 4me Service Management, voorheen ITRP. Onze aanpak onderscheidt zich doordat we ons tijdens een implementatie niet alleen richten op de tool zelf, maar ook de broodnodige aandacht geven aan de processen die ondersteund moeten worden en de medewerkers die deze processen moeten uitvoeren. Hiermee wordt een tooling implementatie allesomvattend wat een enorme bijdrage levert aan het succes er van.
Bij onze eigen oplossingen 4me en Ivanti Service Management maken we optimaal gebruik van de mogelijkheden van beide tools. 4me is een kant en klare oplossing die met een korte doorlooptijd en minimale inzet kan worden uitgerold in uw service organisatie. Een implementatie van Ivanti Service Management start vanaf een best practice inrichting op basis waarvan de benodigde aanpassingen worden gedaan. Tijdens al onze implementaties blijven organisatie en proces leidend! Met deze gedachte in het achterhoofd blijven we er ook naar streven om aanpassingen buiten de standaardinrichtingen te minimaliseren.

Onze Tooling Services
  • Tooling implementation assistance

  • 1st Line Support
  • Change Support
  • No Worries Support
1st Line Support

Eerste lijns ondersteuning is de basisondersteuning voor onze service management oplossingen Ivanti Service Manager, Remedyforce en 4me. Het omvat het afhandelen van softwarebugs, incidenten en het beantwoorden van functionele vragen die u kunt melden bij onze supportafdeling. Daarnaast kunt u hier ook uw wijzigingsverzoeken kwijt voor verbeteringen in de standaard software die wij zullen overleggen met de leveranciers. Onze servicedesk is bereikbaar via telefoon en via online self-service. Deze ondersteuning is al inbegrepen in de overeenkomst voor de aanschaf van de licenties van Ivanti Service Manager of 4me en leidt dus niet tot extra kosten.

Change Support

2Grips kan de door u gewenste wijzigingen in Ivanti Service Manager, Remedyforce en 4me voor u doorvoeren. Het betreft hier alle soorten van wijzigingensverzoeken of zelfs projecten die we niet onder onze ‘no worries support’ dienstverlening kunnen afhandelen. In overleg met onze klanten, voeren we eerst een goede analyse uit om de haalbaarheid, de impact en de kosten inzichtelijk te maken. Pas na een akkoord zal de wijziging worden doorgevoerd. 2Grips zorgt er altijd voor dat aanpassingen in 4me, Remedyforce of Ivanti Service Manager worden doorgevoerd in lijn met de bestaande inrichting en strategie zodat de applicatie goed beheerbaar blijft. Daarnaast zal 2Grips u adviseren en ondersteunen bij het opstellen van de requirements van de wijziging.

No Worries Support

Onze ‘no worries support’ ontzorgt onze klanten en neemt het volledige applicatiebeheer van 4me, Remedyforce of Ivanti Service Manager van u over. De meestvoorkomende beheertaken, zoals usermanagement, het beheren van uw service catalogus of het bouwen van workflows, wordt door ons op afstand uitgevoerd. Het voordeel van deze dienstverlening is dat er geen interne beheerders meer nodig zijn wat tijd en geld bespaart. Daarnaast is 2Grips in staat om de inrichting van uw service management tool beheersbaar te houden. Neem contact met ons op voor de details van deze dienst die enigszins verschilt tussen 4me, Remedyforce en Ivanti Service Manager vanwege de technische verschillen tussen deze oplossingen.