2Grips heeft ervoor gekozen om een tweetal IT Service Management oplossingen aan te bieden die beiden zeer onderscheidende karakteristieken hebben ten opzichte van elkaar én ten opzichte van de rest van de markt. De overeenkomst tussen beide oplossingen is dat ze alletwee behoren tot de allerbesten van de klas.

Implementatie

Als implementatiepartner van beide producten, biedt 2Grips ook een zeer onderscheidende implementatie-aanpak aan. Hierbij wordt niet slechts de tool centraal gezet, maar juist gezocht naar de beste combinatie van de organisatie en haar medewerkers, de te hanteren processen en procedures en de ondersteunende service management applicatie. Door er voor te zorgen dat alle drie deze componenten goed op elkaar zijn afgestemd, wordt een maximaal resultaat behaald! Voor meer informatie over onze onderscheidende implementatie aanpak, kunt u terecht op onze service catalogus.

Ivanti

Ivanti software biedt met Ivanti Help Desk, Ivanti Service Desk en Ivanti Service Management drie verschillende gradaties van een onovertroffen flexibel platform voor de ondersteuning van uw IT Service Management processen of zelfs uw Enterprise Service Management processen. Ivanti is beschikbaar als clouddienst als on-premise oplossing en biedt de unieke mogelijkheid om op een later moment over te stappen van de ene naar de andere vorm.

Ivanti wordt aangeboden met een standaard inrichting voor de ondersteuning van al uw IT processen, gebaseerd op de eigen best practice ervaringen en op het ITIL framework. Dit geeft een uitstekend startpunt voor een implementatie en bespaart tijd en kosten.

Verder is Ivanti volledig aanpasbaar zonder enige vorm van programmeren! Dit biedt u volledige flexibiliteit in de ondersteuning van uw IT processen of in de ondersteuning van uw Human Resource, Facility of willekeurig welk ander proces.
Ook biedt Ivanti die mogelijkheid om zeer eenvoudig de meest complexe workflows te bouwen zodat al uw standaard aanvragen perfect kunnen worden ondersteund en geautomatiseerd.

Verder biedt Ivanti:

  • PinkVerify ITIL certificatie voor 13 processen;
  • Uitstekende rapportage-mogelijkheden;
  • Een zeer flexibel licentiemodel voor het combineren van ‘named’ en ‘concurrent’ user licenties;
  • Voice automation;
  • Een volledige aanpasbare self service portaal;
  • Volledige integratie met andere Ivanti Software producten als Discovery en Endpoint Management;
  • Ondersteuning voor gebruik op uw mobiele telefoon of tablet;
  • Een echt ‘pay-per-use’ licentiemodel;

En nog veel meer…

Support

Tenslotte biedt 2Grips uitgebreide supportdiensten voor beide oplossingen. Deze biedt minimaal de eerste lijns ondersteuning voor de afhandeling van incidenten, bugs in de software een eenvoudige functionele vragen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om het volledige applicatiebeheer van u over te nemen.

Voor meer informatie over onze onderscheidende supportdiensten, kunt u terecht bij onze service catalogus

Screenshots Ivanti
Ervaar hier Ivanti
in een demo-omgeving

DEMO Ivanti
Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

CONTACT