Het is cruciaal om uw kennis en vaardigheden up-to-date te houden terwijl Service Management evolueert. Certificering bewijst uw kennis, maar bovenal geeft het u een gemeenschappelijke taal. Dit geldt in het bijzonder voor ITIL, de meest geaccepteerde benadering van IT-servicemanagement ter wereld. ITIL 4, gelanceerd in februari 2019, actualiseert het ITIL-framework en introduceert een holistische benadering van Service Management

Klassikale ITIL 4 Foundation opleiding

Deze ITIL 4 Foundation cursus bereidt u voor op het Foundation certificaat, een verplichte vereiste voor alle andere niveaus. De opleiding bestaat uit een 2,5-daagse cursus inclusief het certificeringsexamen. Het doel van deze cursus is om een grondig inzicht te verschaffen in het ITIL 4 framework, de belangrijkste elementen, concepten en terminologieën. De interactie met de trainer en de andere deelnemers zorgt voor een beter inzicht in de theorie en de mogelijke toepassing van de best practices.

Inhoud van deze opleiding
  • Focus on Value
  • Start where you are
  • Progress iteratively with feedback
  • Collaborate and promote visibility
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Optimize and automate
  • Organization and people
  • Information and technology
  • Partners and suppliers
  • Value streams and processes
  • Continual improvement
  • Change enablement
  • Incident management
  • Problem management
  • Service request management
  • Service desk
  • Service level management
ITIL 4 Foundation Examen

Het ITIL 4 certificeringsexamen bestaat uit 40 meerkeuze vragen. U heeft hiervoor 60 minuten en bent geslaagd vanaf 65% correct beantwoorde vragen (26/40). Voor het online examen ontvangt u een voucher, waarmee u het examen op een moment naar keuze kan inplannen bij PeopleCert.

Wat klanten waarderen aan deze opleiding:

“Vrolijke manier van lesgeven, goede interactie, niet saai of suf”
“Het enthoesiasme van de trainer”
“De vele praktijkvoorbeelden”
“Levendig en interactief gebracht”
“De interessante discussies met de trainer en de andere deelnemers”

Andere opleidingsmethoden

Deze opleiding is eveneens beschikbaar in de vorm van e-learning. Meer info over de e-learning ITIL 4 Foundation.

Bent u op zoek naar opleiding voor meerdere personen, (virtueel) klassikaal of via e-learning? Neem dan contact met ons op voor en voorstel op maat.

Waarom kiezen voor 2Grips?
  • 2Grips is specialist in Service Management
  • Onze trainers werken dagelijks met Service Management in de praktijk
  • 2Grips is een Peoplecert-geaccrediteerd opleidingsinstituut.
  • 2Grips is erkend dienstverlener van KMO-portefeuille

  • Maximum 12 deelnemers per sessie

ITIL 4 Foundation (Engels)

1265ex. BTW
  • 2,5 dagen
  • Inclusief examen en eBook
  • 20-22 november 2023
  • Online sessies

ITIL 4 Foundation (Engels)

1265ex. BTW
  • 2,5 dagen
  • Inclusief examen en eBook
  • 22-24 januari 2024
  • Online sessies

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Onze ITIL 4 Foundation Trainers
Damian Szczepaniak
Damian SzczepaniakGeaccrediteerd ITIL Trainer
Alexandru Rusu
Alexandru RusuGeaccrediteerd ITIL Trainer
ITIL 4 certification

Copyright © AXELOS Limited 2020. Used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

2Grips is een Peoplecert-geaccrediteerd opleidingsinstituut.

PeopleCert Accredited Training Organisation

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.