
“People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelo
2Grips nodigt u uit voor dit event:
Next Generation Customer Experience
Steeds meer bedrijven erkennen de voordelen van het managen van de klantervaring: hogere inkomsten, lagere kosten en een sterkere loyaliteit van medewerkers en klanten. Ook op het gebied van Service Management verschuift de focus van SLA’s naar meer op klanttevredenheid gerichte doelstellingen. Onze IT-organisaties worden geconfronteerd met de vraag hoe relevant hun huidige SLA-metingen zijn voor het verbeteren van de customer satisfaction en service experience. Maar wat is een XLA, waar moeten we op letten en hoe meten we de Customer Experience?
2Grips nodigt u graag uit voor deze boeiende namiddag in samenwerking met Aternity en Giarte. Registreer vandaag en kom alles te weten over de Next Generation Customer Experience.
11 februari 2020
Van Der Valk Hotel, Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
Gratis na registratie
AGENDA
15u30 – 15u45 |
Welkom en IntroductieJoost van Iersel – Managing Partner 2Grips |
---|---|
15u45 – 16u05 |
Customer Satisfaction in een multi-sourcing omgevingKlanttevredenheid is een belangrijk punt voor elke organisatie. Dit gegeven en de realisatie ervan wordt nog complexer in een omgeving waar bepaalde onderdelen van de dienstverlening uitbesteed zijn aan meerdere dienstverleners. |
16u05 – 16u45 |
Op weg met Xperience Level Agreement (XLA)Marco Gianotten – Giarte |
16u45 – 17u15 | Break |
17u15 – 18u00 |
End User Experience MonitoringVolgens een recentelijk onderzoek van het Service Desk Institute is klanttevredenheid de meest belangrijke indicator van success voor de service desk. Dit betekent, dat het meten van klantevredenheid of klantervaring steeds belangrijker word om enerzijds de kwaliteit van dienstverlening te waarborgen én anderzijds om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de eindgebruiker. Leer tijdens deze sessie hoe U op basis van actuele gebruikerservaringen/metingen continue kunt sturen op verbetering van uw dienstverlening. |
18u00 – 18u10 |
SlotDanny Van Vosselen – 2Grips |
18u10 – 19u30 |
NetwerkenMet een hapje en een drankje |