Get To Grips 2021

2Grips heet u van harte welkom tijdens het jaarlijkse Get to Grips event.

Get to Grips is een jaarlijks event georganiseerd door 2Grips voor iedereen die mee wil zijn met de nieuwste trends en ontwikkelingen in de wereld van Service Management. Elk jaar gaan we op zoek naar boeiende onderwerpen en gepassioneerde sprekers om u zo een leerrijke en inspirerende namiddag te kunnen aanbieden. Het Get to Grips event brengt een unieke combinatie van netwerken en kennis delen voor C-level management.

25 november 2021

Van der Valk Antwerpen

Programma & Inschrijven

Thema 2021: Personalized Service Excellence

Service Management leeft! De komst van ITIL4 en concepten als co-creatie en waarderstromen, de toegenomen aandacht voor Customer (en Employee) Experience en het streven naar klantgerichte dienstverlening niet enkel door IT maar organisatiebreed (ESM), zijn maar enkele van de trends van de voorbije jaren. Tegelijkertijd is er echter de continue druk om kosten te besparen, efficiënter te werken en diensten schaalbaar te maken en dus te standaardiseren en automatiseren.

Maar hoe vallen gestandardiseerde en geautomatiseerde diensten te rijmen met een persoonlijke en excellente ervaring van de dienstverlening? En hoe ga als interne of externe dienstverlener hiermee om terwijl je vaak vanuit bepaalde structuren met vastliggende processen en beperkte hulpmiddelen werkt? Excellente dienstverlening is immers persoonsgebonden en uniek voor elke gebruiker, afhankelijk van zijn specifieke noden en wensen, van zijn individuele werkomgeving, zijn eigen taken en verantwoordelijkheden.

Met de komst op de werkvloer van Generatie Y, geboren eind jaren ’90 begin 2000 en opgegroeid in een ‘on-demand’ economie en met op en top gepersonaliseerde dienstverlening door de bol.coms en Spotify’s van deze wereld, wordt het hoog tijd om onze deze vragen te stellen. Tijdens ons jaarlijkse Get to Grips event lichten wij alvast een tipje van de sluier over de elementen die een cruciale rol spelen in het realiseren van persoonlijke dienstverlening, zijnde:

1. Waardebepaling
2. Organisatie en mensen
3. Technologië
4. Partners

Programma & Inschrijven