2Grips en Servitect integreren samen de ISM-methode in 4me

Servitect is net als 2Grips, gespecialiseerd in Service Management en het optimaliseren van dienstverlening. Zij doen dit voornamelijk door het ontwikkelen en beheren van de ISM-methode, een gestandaardiseerde aanpak voor organisatieverbetertrajecten in de informatievoorziening.

Samen met Servitect zorgt 2Grips voor de integratie van de ISM-methode in het Service Management platform 4me. Hiermee wordt 4me toegevoegd aan het rijtje gecertificeerde tools om de ISM-methode volledig te ondersteunen. Door de combinatie van ISM en 4me wordt de samenwerking en communicatie tussen medewerkers en teams bevorderd. Dit zorgt ervoor dat knelpunten en inefficiënties sneller worden geïdentificeerd en aangepakt. Bovendien kunnen de standaard ITSM-dashboards en compliancy-oplossingen van Servitect naadloos worden geïntegreerd, wat het identificeren van verbetermogelijkheden vergemakkelijkt en het sturen van continue verbetering ondersteunt.

Wat is ISM?

ISM staat voor Information Services Management en is een gestandaardiseerde oplossing voor IT-diensten met een praktische visie. Het integreert ideeën en oplossingen uit ITIL en DevOps in één compacte en geïntegreerde oplossing die snel operationeel is en veel aandacht heeft voor de menselijke component. ISM ontzorgt professionals en management, geeft grip op de dienstverlening en biedt organisaties de kans om in hun eigen tempo te groeien. Door de grote toepasbaarheid van de werkwijze wordt het creëren van klantwaarde en flow eenvoudig en aantoonbaar.

Hoe kan 2Grips u helpen?

Bent u op zoek naar manieren om de samenwerking en communicatie tussen uw medewerkers en teams te verbeteren, knelpunten en inefficiënties sneller te identificeren en aan te pakken, en uw dienstverlening te optimaliseren en verbeteren? Aarzel niet om contact met ons op te nemen en ontdek hoe wij uw organisatie kunnen ondersteunen. Wij staan voor u klaar!