Freshservice online event

Hoe gaat u om met de verschuiving van ITSM naar ESM? Wat met Shift Left en de toenemende aandacht voor customer experience? Welke vaardigheden en tools zijn nodig om de ontwikkelingen bij te houden? Hoe maakt u van de huidige omstandigheden een opportuniteit? Hoe vergroot u de betrokkenheid van uw medewerkers? Dit zijn slechts enkele vragen die we behandelen en uitdiepen tijdens de ITSM Meetup Benelux op donderdag 10 december.

Hier is alvast een voorlopige agenda:

  • ITSM Trends 2021: Inzichten, uitdagingen en strategieën voor volgend jaar
  • Product Sessie: De nieuwste functies in Freshservice om uw IT-activiteiten te optimaliseren
  • Technologie & Werknemersbetrokkenheid: Cruciale succespijlers (rondetafeldiscussies)
  • Breakout Sessies: Succesverhalen van klanten, tips & trics en speciale integraties
  • En nog veel meer trends en best practices die u voorbereiden op 2021.

Deze ITSM Meetup is een initiatief van Freshservice en biedt u vrijblijven de kans om specialisten te ontmoeten en inspiratie op te doen samen met Freshservice partners en product experts. Ook 2Grips, Freshservice Partner, verzorgt één van de break-out sessies.

Wenst u één of meerdere online sessies bij te wonen? Dankzij 2Grips registreert u gratis voor dit even via deze link.

Wij kijken er naar uit u daar te ontmoeten. Heeft u in tussentijd nog vragen over Freshservice of andere service management onderwerpen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

ITSM Meetup
Online event
Donderdag 10 december 2020
Van 9 tot 13u
Programma & registreren
ITSM Meetup Benelux