
Onze mensen maken ons tot wat we zijn. Wat ons samenbrengt is onze passie voor service management. Onze mensen zijn het meest waardevolle bezit in onze organisatie. Ze werden uitgekozen vanwege hun vaardigheden, houding en kennis, die ze dagelijks toepassen om onze klanten te helpen excellentie te bereiken binnen hun serviceafdelingen. Maak kennis met het 2Grips Team…
Dit is Jarne Geysen: Service Management Consultant.
Jarne Geysen startte bij 2Grips tijdens de lockdown midden 2020. Vanuit zijn brede interesse voor zowel technologie als business/IT processen ondersteunt hij organisaties bij het verbeteren van processen en het implementeren van Service Management tooling. Daarnaast is hij is ook verantwoordelijk voor de automatisatie en integratie services die 2Grips aanbiedt.
Jarne deed zijn eerste ervaringen binnen Service Management op bij de Belgische bank en verzekeraar KBC. Hij begon bij het beurshuis KBC Securities waar hij meewerkte aan het implementeren en optimaliseren van de IT processen voor het behalen van het ISAE 3402 SOC 2 attestatie. Hierna was hij werkzaam binnen het Service Management team binnen KBC Group waar hij zowel de rol als functioneel analist vervulde, alsook process owner was voor verschillende ITSM processen.
Jarne groeide op in België, studeerde er informatica en verhuisde recent naar Nederland. Wanneer hij niet aan het werk is dan is hij liefst sportief bezig. Je vindt hem dan langs de Maas voor een ritje met de racefiets of in het Nationaal Park Loonse en Drunense Duinen om er te hardlopen. Maar wanneer de zon schijnt, geniet hij nog het meest van een balletje slaan op de golfbaan.
Alvorens je een process gaat automatiseren of systemen gaat integreren, is het belangrijk om eerst de processen te standaardiseren en te optimaliseren.
Neem rechtstreeks contact op met Jarne via jarne.geysen @2grips.com, of neem contact op met 2Grips
