
Onze mensen maken ons tot wat we zijn. Wat ons samenbrengt is onze passie voor service management. Onze mensen zijn het meest waardevolle bezit in onze organisatie. Ze werden uitgekozen vanwege hun vaardigheden, houding en kennis, die ze dagelijks toepassen om onze klanten te helpen excellentie te bereiken binnen hun serviceafdelingen. Maak kennis met het 2Grips Team…
Dit is Jordy Mertens: Service Management Consultant en COO bij 2Grips.
Na zijn studies informatica en handelswetenschappen startte Jordy zijn carriere in 2012 bij Deloitte waar hij zijn interesse kreeg in IT governance en service management. Jordy merkte al snel dat consulting echt zijn ding was en kwam na Devoteam bij 2Grips in 2017. Gedurende heel zijn carriere houdt hij bezig met verschillende service management implementatie en optimalisatie projecten. Daarnaast heeft heeft hij al tal van organisaties begeleid in het selecteren en implementeren van de gepaste service management oplossing.
Omdat Jordy zijn energie krijgt van processen optimaliseren neemt hij sinds 2 jaar de rol van COO op bij 2Grips. Hierin is hij verantwoordelijk voor de opvolging van alle lopende projecten, de medewerkers, de support afdeling en voor het optimaliseren van de interne 2Grips processen.
Tijdens zijn vrije tijd zit Jordy zeker en vast ook niet stil. Naast het beoefenen van verschillende sporten (CrossFit, fitness, tennis en lopen), leert hij graag bij door te lezen en podcasts te beluisteren. Tot slot kan hij enorm genieten van lekker eten en drinken met zijn vriendin Francesca, familie en vrienden.
Richt je processen in op een pragmatische manier rekening houdend met best practices, realiseerbaarheid, kennis, middelen en de gewenste resultaten. Stel hierbij waarde centraal.
Neem rechtstreeks contact op met Jordy via jordy.mertens @2grips.com, of neem contact op met 2Grips
