
Onze mensen maken ons tot wat we zijn. Wat ons samenbrengt is onze passie voor service management. Onze mensen zijn het meest waardevolle bezit in onze organisatie. Ze werden uitgekozen vanwege hun vaardigheden, houding en kennis, die ze dagelijks toepassen om onze klanten te helpen excellentie te bereiken binnen hun serviceafdelingen. Maak kennis met het 2Grips Team…
Dit is Nancy De Cuyper: Customer Satisfaction & Training Manager
Nancy De Cuyper maakt sinds 2017 deel uit van het 2Grips team. Na meer dan 20 jaar in de B-to-C marketing bij o.a. 4UCampus, IJsboerke en Kadee, maakte ze de overstap naar B-to-B om de naam “2Grips” op de kaart van het Service Management landschap te zetten.
Als verantwoordelijke voor de events, opleidingen, workshops en het 2Grips e-learning platform, moedigt ze mensen aan om levenslang te leren in deze snel veranderende wereld. Daarnaast onderhoudt ze onze social media kanalen en kom je ze vaak tegen op Linkedin.
In haar vrije tijd houdt Nancy van lezen, wandelen en fietsen. En als ze de kans heeft, gaat ze nog het liefst van al op vakantie, van primitief kamperen op een Zweeds eiland tot all-inclusive in het zuiden.
Al sinds haar studies Organisatie- en Consumentenpsychologie, is de menselijke psyche haar meest waardevolle inspiratiebron. Klanten, en dus mensen vormen de rode draad doorheen haar carrière. En hoewel er na al die jaren heel wat is verandert op vlak van marketing en communicatie, blijft haar belangrijkste uitdaging: hoe maken we onze klanten gelukkig?
Ik geloof sterk in het delen van kennis, passie en enthousiasme,
want delen is vermenigvuldigen.
Neem rechtstreeks contact op met Nancy via nancy.decuyper @2grips.com, of neem contact op met 2Grips
