VALUE IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER…
Al bijna 20 jaar is het jaarlijkse srvision evenement (voorheen bekend als Service Manager Dag) uitgegroeid tot een van de meest invloedrijke IT Management evenementen in Europa. Met zijn wortels in (IT) Service Management, heeft het evenement vele relevante visies en praktijken uit het veld van IT management, service management, IT support & operations gehost.
De afgelopen jaren hebben we zowel inspirerende als praktische sessies gezien over Agile, Lean, DevOps, SRE, SIAM of Customer Experience. Elk jaar waren de sessies gericht op een relevant thema. Na Veerkracht en Flow wordt het thema voor onze editie van 2023….Value!
Dit jaar spreekt Jordy Mertens, 2Grips Service Management Consultant op SRVision over het gevaar van focussen op waarde. Tijdens deze sessie legt hij uit wat de meest voorkomende valkuil is bij het focussen op waarde en waarom dat zo is. Benieuwd naar hoe processen kunnen worden aangepast om deze valkuil te vermijden? Kom dan op 19 april luisteren in Kinepolis Utrecht en ontdek ook wat we binnen servicemanagement kunnen leren van James Bond.
2Grips biedt u 25% korting op het toegangsticket voor de conferentie op 19 april. Gebruik deze code SRVISION25CF bij uw registratie.
