2Grips levert een breed scala aan Service Management diensten en biedt daarmee de mogelijkheid tot ‘one stop shopping’ voor al uw ESM / ITSM vraagstukken.

Omdat we weten dat Service Management een grote impact heeft op hoe mensen dagelijks werken, hechten we veel belang aan de menselijke factor. Als uw Service Management partner, streeft 2Grips naar een sterke werkrelatie aangezien communicatie en participatie de onmisbare sleutel zijn tot succesvolle transformatie. Omdat we er niet vanuit gaan dat elke business unit bv. ITIL begrijpt, proberen we uw taal te spreken en zorgen we ervoor dat we inzicht krijgen in de specifieke kenmerken van uw bedrijf.

2Grips richt zich op het optimaliseren van uw dienstverlening op het vlak van kwaliteit, kosten, beheersbaarheid en transparantie. We richten onze pijlen op zowel uw organisatie, uw processen als uw tooling en bieden zo een unieke totaalaanpak. Onze insteek is altijd pragmatisch en gericht op uw specifieke situatie. Voor 2Grips gaat Service Management niet over technologie, maar over voordelen en klanttevredenheid.

Onze Service Management kennisgebieden

In onze dagelijkse werkzaamheden maken we gebruik van onze kennis van een groot aantal best practices en standaarden. Ze geven ons richting wanneer we een specifiek probleem moeten oplossen, maar zijn nooit een doel op zich. Zo hebben we kennis van ITIL, VeriSM, SIAM, Prince2, BiSL, ASL, Cobit, ISO20000, Lean IT, BPM, SFIA en Scrum.

“It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change.”

Charles Darwin

Neem voor meer informative over onze Service Management diensten, direct contact op met 2Grips

CONTACT
KMO portefeuille