Onze diensten zijn opgedeeld op basis van de 3 hoofdvragen binnen Service Management: Waar staan we nu? Waar willen of moeten we zijn? Hoe komen we daar? Afhankelijk van uw noden, leveren wij onze diensten afzonderlijk of gecombineerd. En dit met één doel: het onder controle krijgen van uw Service Management uitdagingen op de meest effectieve en efficiënte manier rekeninghoudend met uw organisatie, uw interne processen, uw medewerkers en uw tools.
Waar staan we?

Waar willen we zijn?

Hoe komen we daar?

Onze Customer Experience Readiness Health Check onderzoekt hoe de noden en verwachtingen van eindgebruikers zijn afgestemd op uw dienstverlening. Het eindrapport geeft inzicht in de klantgerichtheid van uw organisatie en helpt u te focussen op wat er echt toe doet.
2Grips heeft ruime ervaring met de implementatie van een groot aantal service management oplossingen. Naast de oplossingen die wij zelf leveren (4me, BMC Helix Remedyforce, Freshservice en Ivanti Service Manager) zijn wij ook bekend met andere tools. Wij richten ons niet alleen op de tool zelf, maar besteden ook de nodige aandacht aan uw processen en mensen, uw omgeving en uw leveranciers.
2Grips biedt u een ruim aanbod aan klassikale opleidingen en e-learnings aan. Daarnaast delen wij graag kennis en ervaringen via interactieve workshops.
2Grips kan een openstaande functie binnen het vakgebied van Service Management voor u invullen.