Service Management Workshops

Service Management Workshops2023-08-17T12:50:08+00:00

2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior Service Management-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en boordevol inspiratie. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis
Workshop: USM en 4me
  • 5 oktober 2023 – Online sessie (Nederlands)
USM en 4me: Een krachtige combinatie voor interne en externe dienstverlening

4me en USM zijn gebaseerd op zeer vergelijkbare concepten: een duidelijke focus op services in plaats van technologie en de wens om service management minder complex te maken.
Unified Service Management (USM) biedt richtlijnen voor een serviceorganisatie om haar mensen, processen, technologie en services te beheren. Alle activiteiten van de serviceorganisatie vallen onder 8 workflows verdeeld over 5 processen. Hierdoor is USM eenvoudig te leren en snel toe te passen.

Ook het platform 4me is gebruiksklaar: Geen maatwerk of complexe configuraties. Organisaties kunnen met minimale inspanning aan de slag in 4me volgens de USM-workflows door de USM-templates voor verzoeken, workflows, UI-uitbreidingen en automatiseringen te importeren. Deze sjablonen kunnen vervolgens worden afgestemd op uw teams, doelen en naamgevingsconventies. Aangezien 4me volledig servicegericht is en USM het leveren van services beschouwt als de primaire activiteit van een serviceprovider, biedt de combinatie van beide – 4me en USM – enorme voordelen voor uw organisaties:

  • het introduceren van een servicegerichte mindset
  • het verankeren van alle activiteiten van een serviceorganisatie in slechts 8 workflows
  • het vergemakkelijken van de implementatie van enterprise service management
  • het voldoen aan compliance-eisen door het hebben van duidelijke, gedocumenteerde processen en volledige traceerbaarheid in 4me
  • datascheiding tussen accounts standaard
  • het beheren van workflows over 4me accounts zonder integraties

Dit en nog vele andere voordelen van een veilig, performant en functierijk service management platform stellen u in staat om de complexiteit van service management direct en drastisch te verminderen.

Frank Bakker, Director Strategic Accounts, en Frank de Jong, Product Marketing Manager, beiden met meer dan 20 jaar ervaring in service management, zullen samen met 2Grips de voordelen van 4me in de context van USM presenteren en bespreken.

USM en 4me

  • 5 oktober 2023
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Deel deze info in uw favoriete netwerk

Ga naar de bovenkant