Service Management Workshops2022-05-25T12:46:01+00:00

2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior ITSM-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en coronaproof. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis
Demo: Self-Service & Chat
  • 14 juni 2022 – Online sessie (Nederlands)

Tijdens één van de afgelopen workshops brachten we de nieuwste inzichten rond self-service portalen en chatoplossingen. Topics die aan bod kwamen waren o.a. shift left, customer experience, multi-channel support en meer. Op vraag van de deelnemers organiseren we nu ook een demo sessie waarin deze toepassingen live zullen getoond worden aan de hand van praktijkvoorbeelden.

Demo sessie Self-service & Chat

  • 14 juni 2022
  • 10 tot 11u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die bezig is met een self-service portaal al dan niet gecombineerd met een chat(bot)-oplossing
  • De demo sessie vinden online plaats op 14 juni van 10u tot 11u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 14 juni 2022.
Workshop: Shift left & Automation
  • 27 september 2022 – Online sessie (Nederlands)
  • 29 september 2022 – Online sessie (Nederlands)

De shift-left strategie is erop gericht de oplossing van problemen naar het laagste kostenniveau te verschuiven. Het is een ITSM-strategie die veranderingen vereist in mensen, processen en technologie – hierin spelen kennismanagement, self-service en automatisering een belangrijke rol.

In deze workshop richten we ons op de mogelijkheden en uitdagingen van automatisatie in het kader van een shift-left strategie. We bekijken o.a. hoe dit kan leiden tot kostenefficiënte en effectieve dienstverlening en meer tevreden klanten. U krijgt tips en aandachtspunten van professionals die dagelijks betrokken zijn bij het continu verbeteren van de dienstverlening.

Shift left & Automation

  • 27 september 2022
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Shift left & Automation

  • 29 september 2022
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die wil starten of bezig is met het automatiseren van de dienstverlening.
  • U heeft de keuze uit 2 data: 27 of 29 september. Beide sessies vinden online plaats van 10u tot 12u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 27 september 2022.
Workshop: Hoe kies ik een ITSM/ESM-oplossing
  • 8 november 2022 – Online sessie (Nederlands)
  • 10 november 2022 – Online sessie (Nederlands)

Er zijn tientallen service management software aanbieders, maar wat is de meest geschikte Service Management oplossing voor uw organisatie? Een verkeerde keuze of slechte implementatie kan verstrekkende gevolgen hebben!

In deze workshop delen we met u onze kennis van de markt en onze jarenlange ervaring met het implementeren van diverse ITSM/ESM-tools. We richten ons niet alleen op functionaliteiten en features, maar ook op uw IT maturiteit, de strategische richting van uw organisatie en de total cost of ownership. U krijgt tips en aandachtspunten van professionals die dagelijks betrokken zijn bij Service Management-oplossingen. Omdat we van interactie houden, bespreken we graag uw uitdagingen en top of mind oplossingen.

Hoe kies ik een ITSM/ESM-oplossing

  • 8 november 2022
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Hoe kies ik een ITSM/ESM-oplossing

  • 10 november 2022
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die de implementatie van een nieuwe Service Management oplossing overweegt.
  • U heeft de keuze uit 2 data: 8 of 10 november. Beide sessies vinden online plaats van 10u tot 12u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 8 november 2022.

Deel deze info in uw favoriete netwerk

Ga naar de bovenkant