2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops op verschillende locaties in België en Nederland voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior ITSM-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops
Workshop: Hogere klanttevredenheid met Business Service Management
  • 17 september 2019 – Officenter Vilvoorde, België
  • 19 september 2019 – Igglu Eindhoven, Nederland

In een digitale wereld, waarin klanten en prospects eenvoudig aanbieders onderling kunnen vergelijken, is het cruciaal om zich te kunnen onderscheiden van de concurrentie. De klant verwacht dienstverlening steeds sneller en goedkoper, en dat in volle transparantie.
Toch blijkt het in de praktijk voor veel organisaties erg lastig om zich hierop te organiseren. Organisaties hebben moeite om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden. Waarom is dit zo lastig?
De sleutel tot het antwoord ligt in de klanttevredenheid. “Weten we wel wat de klant van ons verwacht?” We zien in de praktijk dat veel organisaties voornamelijk intern gericht zijn en niet redeneren vanuit de behoefte van de klant. Een concreet uitgewerkte ‘customer first strategy’ ontbreekt.
Met Business Service Management (BSM) bieden we een antwoord op deze uitdaging. BSM stelt organisatie in staat om te evolueren naar een service- en klantgerichte organisatie waarbij het ultieme doel is om optimaal te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Of beter nog, deze verwachtingen te overstijgen…
BSM is niet zomaar het zoveelste concept. BSM is academische, onderzoek gebaseerde management aanpak, ontwikkeld door de management consultancy firma Xedis, in nauwe samenwerking met professor Hans Verboven (Faculteit Business & Economics aan de Universiteit van Antwerpen).

2Grips ondersteunt met haar diensten en oplossingen BSM in samenwerking met Xedis.
In deze workshop leggen we het BSM concept uit. Aan de hand van praktijkvoorbeelden lichten we toe hoe andere organisaties dit reeds succesvol toepassen. Tijdens de workshop beantwoorden we uw meest urgente vragen en geven we praktische richtlijnen voor het starten met BSM. Omdat elke situatie uniek is, houden we rekening met de actuele maturiteit en de strategische richting van uw organisatie.

Voor wie is deze workshop bestemd?
Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en makkelijk bereikbaar. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis

Hogere klanttevredenheid met BSM

  • 17 sept. 2019
  • 10 tot 12u
  • Officenter Vilvoorde

Hogere klanttevredenheid met BSM

  • 19 sept. 2019
  • 10 tot 12u
  • Igluu Eindhoven