Service Management Workshops

Service Management Workshops2024-01-22T13:46:46+00:00

2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior Service Management-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en boordevol inspiratie. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis
Workshop: Klantgerichtheid als sleutel tot succes
  • 6 februari 2024 – Online sessie (Nederlands)
  • 8 februari 2024 – Online sessie (Nederlands)

In de wereld van dienstverlening is klantgerichtheid een belangrijke sleutel tot succes. Het begrijpen van de behoeften en verwachtingen van uw klanten is hierbij essentieel. Tijdens deze workshop geven we u inzicht in het opbouwen van ‘uitzonderlijke’ klantrelaties. We duiken dieper in de fundamenten van klantgerichtheid en voorzien u van waardevolle inzichten, slimme strategieën en praktische tools die je direct kunt toepassen om de klantbeleving te verbeteren en langdurige loyaliteit op te bouwen.

Klantgerichtheid als sleutel tot succes

  • 6 februari 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Klantgerichtheid als sleutel tot succes

  • 8 februari 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die streeft naar het continue verbeteren van de dienstverlening.
  • U heeft de keuze uit 2 data: 6 of 8 februari. Beide sessies vinden online plaats van 10u tot 12u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 6 februari 2024.
Workshop: Organizational Behavior Management
  • 26 maart 2024 – Online sessie (Nederlands)
  • 28 maart 2024 – Online sessie (Nederlands)

Om ervoor te zorgen dat Service Management initiatieven daadwerkelijk succesvol zijn binnen uw organisatie, is het van cruciaal belang om de organisatorische impact en de menselijke factor niet te verwaarlozen. Begrip en effectief management van het gedrag van medewerkers in uw organisatie zijn essentieel om een hoog niveau van dienstverlening te bereiken en een positieve bedrijfscultuur te bevorderen. Tijdens onze workshop staan we stil bij het fascinerende en complexe domein van Organizational Behavior Management (OBM) en laten we u zien hoe dit van toepassing kan zijn op uw service management initiatief. We gaan dieper in op de kernprincipes van OBM en reiken praktische inzichten en tools aan om het gedrag op de werkvloer effectief te beheren.

Organizational Behavior Management

  • 26 maart 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Organizational Behavior Management

  • 28 maart 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die interesse heeft in Organizational Behavior Management in de context van Service Management.
  • U heeft de keuze uit 2 data: 26 of 28 maart. Beide sessies vinden online plaats van 10u tot 12u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 26 maart 2024.

Deel deze info in uw favoriete netwerk

Ga naar de bovenkant