2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior ITSM-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops
  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en coronaproof. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

Workshop: How to start with Enterprise Service Management?
  • 30 oktober 2020 – Online sessie (Nederlands)

Enterprise Service Management (ESM) is de toepassing van Service Management principes die bekend zijn vanuit de IT, zoals requests, knowledge management, self-service,… maar in andere afdelingen van een organisatie met de intentie om de service van die afdelingen naar hun klanten te optimaliseren. Maar hoe begint u hiermee?

Tijdens deze workshop bespreken we een aantal aspecten van ESM en hoe dit in de praktijk aan te pakken. We delen onze ervaringen en geven u tips, maar omdat we van interactie houden, bespreken we ook graag uw uitdagingen en oplossingen.

Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Vrijwel alle afdelingen kunnen gebruik maken van ESM zoals HR, facilities, administratie…
  • De sessies gaan telkens door van 10 tot 12u.
  • Registreer gratis voor de workshop ‘How to start with Enterprise Service Management’ voor 30 oktober 2020.

How to start with Enterprise Service Management?

  • 30 oktober 2020
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Workshop: XLA Status report
  • 24 november 2020 – Online sessie (Nederlands)
  • 27 november 2020 – Online sessie (Engels)

Steeds meer bedrijven erkennen de voordelen van het managen van customer experience: hogere opbrengsten, lagere kosten en een sterkere loyaliteit van medewerkers en klanten. Ook op het gebied van Service Management verschuift de focus van SLA’s naar meer eindgebruikertevredenheid. Begin dit jaar hebben we een eerste workshop georganiseerd waarin het XLA (Customer Xperience Agreement) concept werd toegelicht en de eerste stappen voor het meten van de klantbeleving aan bod kwamen. Tijdens deze workshop kijken we naar de huidige situatie met betrekking tot XLA’s.

Dit is geen academische uiteenzetting, maar een discussie met praktische oplossingen. We delen onze bevindingen en geven tips, maar omdat we van interactie houden, bespreken we ook graag uw uitdagingen.

Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Voor iedereen die bezig is of wil beginnen met implementeren van Xperience Level Agreements.
  • Voor deze workshop heeft u de keuze uuit twee sessies: Dinsdag 24/11 (Nederlands) en vrijdag 27/11 (Engels). De sessies gaan telkens door van 10 tot 12u.
  • Registreer gratis voor de workshop ‘XLA Status report’ voor 24 november 2020.

XLA Status report

  • 24 november 2020
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

XLA Status report

  • 27 november 2020
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Engels)