Over ITSM tooling support & beheer

Onze support & beheer dienst ondersteunt en ontzorgt u bij het gebruik van de IT Service Management applicaties ITRP en Ivanti Service Manager. Deze dienst wordt in verschillende vormen aangeboden, varierend van snelle en betrouwbare 1e lijns ondersteuning voor het melden van softwarebugs en het beantwoorden van eenvoudige functionele vragen, tot het volledig overnemen van het applicatiebeheer van uw service management oplossing. Dit alles op abonnementsbasis en dus met vooraf bekende kosten. Ook wanneer u de licenties voor Ivanti Service Manager en ITRP niet direct bij ons heeft gekocht, kunt u deze diensten bij ons afnemen.

1st Line Support:

Eerste lijns ondersteuning is de basisondersteuning voor onze service management oplossingen Ivanti Service Manager en ITRP. Het omvat het afhandelen van softwarebugs, incidenten en het beantwoorden van functionele vragen die u kunt melden bij onze supportafdeling. Daarnaast kunt u hier ook uw wijzigingsverzoeken kwijt voor verbeteringen in de standaard software die wij zullen overleggen met de leveranciers. Onze servicedesk is op werkdagen 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en via online self-service. Deze ondersteuning is al inbegrepen in de overeenkomst voor de aanschaf van de licenties van Ivanti Service Manager of ITRP en leidt dus niet tot extra kosten.

No Worries Support:

Onze ‘no worries support’ ontzorgt onze klanten en neemt het volledige applicatiebeheer van ITRP of Ivanti Service Manager van u over. De meestvoorkomende beheertaken, zoals usermanagement, het beheren van uw service catalogus of het bouwen van workflows, wordt door ons op afstand uitgevoerd. Het voordeel van deze dienstverlening is dat er geen interne beheerders meer nodig zijn wat tijd en geld bespaart. Daarnaast is 2Grips in staat om de inrichting van uw service management tool beheersbaar te houden. Neem contact met ons op voor de details van deze dienst die enigszins verschilt tussen ITRP en Ivanti Service Manager vanwege de technische verschillen tussen beide oplossingen.

Change Support:

2Grips kan de door u gewenste wijzigingen in Ivanti Service Manager en ITRP voor u doorvoeren. Het betreft hier alle soorten van wijzigingensverzoeken of zelfs projecten die we niet onder onze ‘no worries support’ dienstverlening kunnen afhandelen. In overleg met onze klanten, voeren we eerst een goede analyse uit om de haalbaarheid, de impact en de kosten inzichtelijk te maken. Pas na een akkoord zal de wijziging worden doorgevoerd. 2Grips zorgt er altijd voor dat aanpassingen in ITRP of Ivanti Service Manager worden doorgevoerd in lijn met de bestaande inrichting en strategie zodat de applicatie goed beheerbaar blijft. Daarnaast zal 2Grips u adviseren en ondersteunen bij het opstellen van de requirements van de wijziging.