Binnen het VITO raamcontract van Securitas is het nu ook mogelijk om Service Management diensten af te nemen. Klanten van dit raamcontract kunnen hiervoor terecht bij 2Grips en dit zonder aanbestedingsprocedure. 2Grips levert zowel Service Management consultancy en opleiding als ITSM en ESM oplossingen.
2Grips, partner van Securitas binnen het VITO raamcontract.
Het VITO-raamcontract van Securitas is een vaste waarde voor het aankopen van o.a. hard- en software voor het inrichten van datacenters, server- en storage-oplossingen alsook netwerk- en security-oplossingen. Diverse Vlaamse overheidsinstellingen profiteren van de voordelen die dit raamcontract voor hen bieden:


2Grips en het VITO-raamcontract
Onder het VITO-raamcontract kunnen door haar afnemers vele verschillende IT-middelen worden afgenomen. Het kan gaan om laptops, servers, storage, software en nog veel andere zaken. Voordat deze IT middelen echter waarde kunnen gaan opleveren voor de eindgebruikers binnen de organisaties van de afnemers van deze IT-middelen, moeten ze op een optimale manier worden ingezet en gecombineerd tot Business Services die optimaal zijn afgestemd op de wensen van de eindgebruikers. Dit is de kern van het vakgebied van service management en dit is tegelijk de meerwaarde van de diensten en producten van 2Grips voor het VITO-raamcontract.
Service Management Consultancy, Oplossingen en Opleiding
Service management richt zich op het creëren van meerwaarde voor de eindgebruikers van IT diensten. Waarde kan worden gecreëerd door het inzetten van kennis en vaardigheden van IT-medewerkers, processen en organisatiestructuren enerzijds en (IT) middelen anderzijds. Mits op een goede manier gecombineerd, levert dit waardevolle IT-diensten op die door de eindgebruikers kunnen worden gebruikt om de business processen optimaal uit te voeren.
2Grips, specialist in Service Management, ondersteunt u bij al uw Service Management vraagstukken. Van Consultancy-diensten, tooling selectie en implementatie tot opleiding en support.
Dit VITO-raamcontract is bestemd voor:
Service Management Oplossingen
2Grips implementeert en ondersteunt diverse ‘Top-off-the-class’ ITSM tools: Ivanti Service Management, 4me, BMC Helix Remedyforce en Freshservice. Afhankelijk van uw situatie en behoeften maken we optimaal gebruik van de mogelijkheden van beide tools. Tijdens de implementatie blijft uw organisatie en proces leidend! Onze aanpak onderscheidt zich doordat we ons tijdens de implementatie niet alleen richten op de tool zelf, maar ook de broodnodige aandacht geven aan de processen die ondersteund moeten worden en de medewerkers die deze processen moeten uitvoeren. Hiermee wordt een tooling implementatie allesomvattend wat een enorme bijdrage levert aan het succes er van.
4me, voorheen ITRP, is een relatief nieuwe, cloud-based service management oplossing voor het bouwen van een bedrijfsgerichte service organisatie. Deze tool biedt één intuïtieve oplossing voor een breed scala aan uitdagingen die bij elke onderneming past. Deze betaalbare en snel te implementeren oplossing is gericht op de toekomst en geeft haar gebruikers een ultieme ervaring in gebruiksvriendelijkheid en snelheid. Het is gebaseerd op de decennialange ervaringen die haar makers hebben opgedaan met de implementaties van verschillende andere ITSM tools.
Ivanti Service Manager, powered by Heat Software, biedt met Ivanti Help Desk, Ivanti Service Desk en Ivanti Service Management drie verschillende gradaties van een onovertroffen flexibel platform voor de ondersteuning van uw (IT) Service Management processen. Met Ivanti bouwt u zeer eenvoudig de meest complexe workflows zodat al uw standaard requests perfect kunnen worden ondersteund en geautomatiseerd. Bovendien biedt Ivanti verschillende kant-en-klare dashboards en real-time rapporten voor een perfecte monitoring. Ivanti Software helpt u automatiseren, groeien en excelleren.
BMC Helix Remedyforce is een uitgebreide oplossing voor IT-service Management die eenvoudig kan worden opgeschaald en aangepast aan de behoeften van elk bedrijf. Het is gebouwd op het Salesforce.com-platform – ‘s werelds meest gebruikte cloudplatform – en biedt u de garantie dat uw bedrijfsprocessen efficiënt, conform en veilig zijn. BMC Helix Remedyforce is intuïtief en krachtig en stelt ondernemingen in staat innovatieve digitale services te leveren die het zakelijke succes versnellen en de klanttevredenheid verhogen.
Freshservice brengt een verfrissend gebruiksvriendelijke, eenvoudig te configureren IT-servicedeskoplossing in de cloud. Deze op ITIL-gebaseerde servicedesksoftware heeft alles wat u nodig heeft voor proactief IT-servicemanagement.
Deze plug-and-play ITIL-servicedesk helpt u om IT- en andere bedrijfsfuncties te moderniseren zonder al te veel kosten en complicaties. Het omvat Incident Management, SLA Management, Knowledge Management, Service Catalog, Automatisering, Self-service Portal en meer. Met Freshservice wordt ITSM eenvoudig dankzij een intuïtieve en intelligente oplossing voor servicemanagement.